loading...
مدیریت پروژه های ساختمانی
آرنیکامومنی بازدید : 64 شنبه 21 آبان 1401 نظرات (0)

همه چیز در مورد برند سازی

اخیرا با مدیر عامل شرکت آرکا، آقای مهندس رضا اسلامی در مورد برند سازی و اهمیت برند سازی در کسب و کار گفتگویی داشتیم که خالی از لطف ندیدیم برای شما هم بازگو نماییم.

آرنیکامومنی بازدید : 68 جمعه 15 مهر 1401 نظرات (0)

صندلی اداری

مقدمه

اگر در دفتر کار می کنید، می دانید که نشستن در طول روز چه می تواند برای کمر شما ایجاد کند. درد می کند، سفت هستید و پاهایتان بیشتر به این دلیل که به اندازه کافی بلند نشده اید یا پیاده روی طولانی انجام نداده اید خسته هستند. همه اینها را می توان به ارگونومی ضعیف، آگاهی ضعیف بدن و طراحی ضعیف صندلی اداری نسبت داد. هنگامی که می دانید شغل شما نیاز به نشستن طولانی مدت دارد، باید از مبلمان اداری و صندلی اداری ارگونومیک عالی را انتخاب کنید. اگر نمی توانید کنترل کنید چه صندلی می گیرید، نگران نباشید. در اینجا نکاتی در مورد مواردی که در یک صندلی ارگونومیک مناسب باید جستجو کنید، آورده شده است.

آرنیکامومنی بازدید : 67 چهارشنبه 25 خرداد 1401 نظرات (0)

میزهای اداری جزء ضروری محل کار هستند. هنگام خرید اینترنتی میز اداری آنها باید دقت زیادی به خرج داد. خوشبختانه، خرید آنلاین میز اداری با فضای کافی و پشتیبانی پایدار برای نیازهای اداری شما امکان پذیر است. به عنوان سطوح چند منظوره، میزها باید بتوانند جنبه های مهم شغل شما، از رایانه های رومیزی گرفته تا اسناد مهم را حمل و پشتیبانی کنند.

با این حال، در محل کار مدرن، میزها باید بیشتر از جادار و محکم باشند - همچنین باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشند تا پویایی های کاری مختلف را در خود جای دهند. در مبلمان اداری آنلاین، ما مجموعه وسیعی از میز کار و میز اداری را متناسب با نیازهای کاربردی و زیبایی شناختی شما ارائه می دهیم. میز اداری را به صورت آنلاین از ما بخرید، تا امروز به شما کمک کنیم تا محل کار ایده آل خود را ایجاد کنید.

آرنیکامومنی بازدید : 69 جمعه 06 اسفند 1400 نظرات (0)

در این مطلب می‌خواهیم به بررسی نکات مهم خرید مبلمان اداری و ویژگی‌های آن بپردازیم؛ بنابراین درصورتیکه تمایل دارید از ویژگی‌ها و مزایای مبلمان اداری آگاهی بیشتری کسب کنید با ما همراه باشید. امروزه مبلمان در هر مؤسسه، خانه یا فضای تجاری به‌عنوان مرکز توجه درنظر گرفته می‌شود. به‌طور خاص، مبلمان در محیط کار نه‌تنها عامل مهمی برای زینت بخشیدن به دکوراسیون اتاق کار به‌شمار می‌رود بلکه نقش مهمی در ایجاد یک فضای آرامش‌بخش و راحت برای کارمندان و مهمانان ایفا می‌کند.هم چنین میتوانید از فروشگاه اینترنتی مبلمان اداری نیز بهترین و به صرفه ترین مبلمان مورد نیازتان را خریداری کنید.

آرنیکامومنی بازدید : 84 سه شنبه 05 مرداد 1400 نظرات (0)

فناوری در بازسازی ساختمان

مقدمه

امروزه فناوری و تکنولوژی در تمامی عرصه ها به کمک بشریت آمده است. تکنولوژی نه تنها کارها را سهل و آسان کرده است بلکه آنها را بهبود بخشیده است. این امر در صنعت ساخت و ساز هم مستثنی نمی باشد. برای سرعت بخشیدن به صنعت ساخت و ساز استفاده از تکنولوژی و فناوری کاملا مشهود است. استفاده از فناوری و تکنولوژی در صنعت ساخت و ساز در راستای افزایش تولید، کاهش هزینه های ساخت و ساز، اصلاح کیفیت محصولات، دستیابی به تقاضای موجود، کاهش استفاده از زمین، معرفی سیستم های سازه ای مناسب، کاهش ضعف برخی از مصالح سنتی، برطرف کردن کمبود نیروی انسانی، امری بدیهی و لازم به شمار می آید. در این مقاله به نقش فناوری در بازسازی ساختمان و همینطور صنعت ساختمان سازی می پردازیم.

آرنیکامومنی بازدید : 69 سه شنبه 08 تیر 1400 نظرات (0)

بازسازی ساختمان ها

بازسازی و نوسازی ساختمان ها در بازار تعمیرات و ساخت و ساز  بیشتر مورد تقاضا قرار می گیرد.

بازسازی ساختمان ها ، ساختمان را کاملاً تغییر می دهد که منجر به ظاهر جدید آن می شود ، ویژگی های عملکرد بهبود یافته که بسته به نوع خاصی از فعالیت مورد نیاز است. علاوه بر تغییر ظاهر خارجی و داخلی ، تغییراتی را در کاربرد مورد نظر ایجاد میشود مانند: از تولید به دفتر یا از انبار به خرید و غیره.

آرنیکامومنی بازدید : 83 یکشنبه 05 بهمن 1399 نظرات (0)

 

یکی از مسائلی که مشتریان را جذب غرفه نمایشگاهی می نماید تجهیزات نمایشگاهی می باشد که در آن به کار رفته است. اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه سازی اصولی یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین نکات در موفقیت آمیز بودن کسب و کار و معرفی برند می باشد. ذهنیت و نگرشی که بازدید کنندگان در نگاه اول از غرفه نمایشگاهی شما پیدا می کنند به راحتی قابل تغییر نیست. غرفه نمایشگاهی به منزله نماینده کسب و کار شما می باشد.

اولین مرحله برنامه ریزی و شرکت در نمایشگاه برخورداری از تجهیزات ضروری و مورد نیاز می باشد. دانستن این که چه وسایل و تجهیزاتی نیاز دارید و نحوه استفاده از این وسایل و تجهیزات چگونه است از اهمیت بسزایی برخوردار است. در واقع قیمت وسایل و تجهیزاتی که در نمایشگاه به کار می روند بسیار زیاد می باشد. یکی از به صرفه ترین کارهایی که می توان در این عرصه انجام داد اجاره وسایل و تجهیزات مورد نیاز است.

اجاره تجهیزات نمایشگاهی از مزایای گوناگونی برخوردار است. اولین مزیت آن صرفه جویی در هزینه می باشد به دلیل این که هزینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی و غرفه سازی نسبت به خرید آن کمتر است و می توان گفت تقریباً یک سوم هزینه خرید می باشد. مزیت دیگر آن، تنوع در استفاده مجدد است. مشتری می تواند در نمایشگاه های گوناگون از تجهیزات با رنگ های متفاوت استفاده نماید. به عنوان مثال در یک نمایشگاه از تجهیزات به رنگ سفید استفاده کند و در نمایشگاه بعدی، رنگ دیگری را انتخاب نماید.

 

 

تجهیزات لازم در نمایشگاه

اسپیس فریم برای ساخت غرفه نمایشگاهی:

در صورتی که تصمیم دارید در یک نمایشگاه و یا رویداد مربوط به کسب و کار خود شرکت نمایید و نمی خواهید که بودجه زیادی بابت ساخت غرفه و تجهیزات مربوط به آن بپردازید، استفاده از اسپیس فریم یک گزینه مناسب است و پاسخگوی نیاز شما می باشد.

استند کراس نمایشگاهی:

استند کراس یکی از ارزان ترین ابزارهای تبلیغات محیطی است. سبک و به راحتی قابل حمل و جا به جایی است. قابلیت استفاده در محیط های داخلی و بیرونی را دارد.

ویدئو وال:

بسیاری از شرکت ها و کسب و کارها برای معرفی برند یا محصولات خود نیاز به نمایشگری دارند تا در مکان های پر رفت و آمد به بهترین شکل، محتوا را به سمع و نظر مخاطبان برسانند. ویدئو وال، یک گزینه مناسب و ایده آل برای دستیابی به این هدف می باشد. علاوه بر این استفاده از ویدئو وال برای مراسم معارفه، امور آموزشی و موارد مشابه بسیار کاربردی و مؤثر می باشد.

استند لمسی نمایشگاهی:

یکی از جذاب ترین تجهیزات نمایشگاهی می باشند که افراد زیادی را به سمت غرفه شما جذب می نماید. با استفاده از این استندها فرصت دیده شدن غرفه و کسب وکار خود را در میان رقبا افزایش می دهید. نصب و راه اندازی این استندها ساده و آسان می باشد. سبک و قابل حمل هستند. دارای اندازه و ابعاد متفاوتی هستند. قابلیت پخش محتوای تصویری از اینترنت و یا کارت های حافظه ی مختلف را دارند و در عین حال زیبا، مدرن و تأثیرگذار هستند.

میز و صندلی:

میزو صندلی یکی از ضروریات غرفه می باشد. میز و صندلی های نمایشگاهی از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند. بسیاری از غرفه داران برای حضور مؤثرتر در نمایشگاه از ست های میز و صندلی استفاده می نمایند.

صندلی جک دار:

این صندلی ها دارای قابلیت تنظیم ارتفاع هستند که مناسب نمایشگاه ها و همایش ها می باشند. این صندلی ها پشت میز کانتر قرار می گیرند.

استند پاپ آپ:

بنر طراحی شده خود را با پاپ آپ نمایشگاهی در معرض دید هزاران بازدیدکننده قرار دهید. پاپ آپ مناسب غرفه هایی است که در میانه سالن نمایشگاه قرار دارند و فقط یک راه ورودی برای بازدیدکنندگان وجود دارد. این استندها سایزهای متفاوتی دارند. برای تزئین دکوراسیون غرفه به کار می روند. قابلیت نصب در سالن ها و محیط های بیرونی با ابعاد مختلف را دارند. دارای پروژکتور نور برای ایجاد جلوه بیشتر هستند. نصب و جا به جایی آن ها، ساده و آسان می باشد. در مکان های متفاوتی مانند نمایشگاه ها، همایش ها، فروشگاه های بزرگ و سایر محیط های مشابه کاربرد دارد.

استند رول آپ:

نوعی بنر چاپی است که با استفاده از پایه های تعبیه شده درون بنر به صورت ایستاده قرار می گیرد. بنر چاپ شده با استفاده از فنر درون لوله جمع می شود. رول آپ با پیچ و خم های زیبا مناسب غرفه های جزیره ای می باشد. در واقع رول آپ یک نوع سازه چاپی قابل حمل تبلیغاتی است. به صورت عمودی و راست در مکان خود قرار می گیرد و فضای کمی را اشغال می کند. همچنین این استندها سبک وزن می باشند و دو نوع ثابت و گردان دارند. در نمایشگاه ها، همایش ها و رویدادهای مشابه از استند رول آپ برای تبلیغات و ایجاد یک دکور زیبا استفاده می شود.

ویترین های نمایشگاهی:

این ویترین ها به شرکت کنندگان در نمایشگاه کمک می کنند تا بهتر و شکیل تر محصولات خود را ارائه بدهند. ویترین ها نیز دارای دو مدل ثابت و گردان هستند.

میز کانتر:

یکی از تجهیزات مهم و ضروری برای استفاده در غرفه نمایشگاهی می باشد و در ابعاد و مدل های متنوعی ارائه می شوند. کاتالوگ ها و بروشورها بر روی آن قرار می گیرند و غرفه داران برای پرزنت از آن استفاده می نمایند و به سئوالات مخاطبان پاسخ می دهند. کانترها در انواع تاج دار، بدون تاج، تک نفره و دو نفره ارائه می شوند. کانترهای منحنی شکل با ساختار پاپ آپ هماهنگی دارند. این گونه در زیبایی و تزئین غرفه بسیار تأثیرگذار می شوند. از ویژگی های میز کانتر نمایشگاهی قابلیت حمل آسان و نصب طرح های چاپی مختلف می باشد.

راه بند:

وسیله ای است که در مکان ها و مراسم های پر تردد، برای جلوگیری از ورود افراد متفرقه یا برای هدایت افراد برای ممانعت از هرج و مرج و بی نظمی استفاده می شود و یکی از تجهیزات لازم برای نمایشگاه می باشد. راه بند سازه ای زیبا و تشریفاتی در رنگ های گوناگون می باشد که باعث جذب مشتری می گردد.

یخچال ویترینی ایستاده:

این نوع یخچال برای پذیرایی از مهمان ها مورد نیاز می باشد.

قهوه ساز:

وجود یک قهوه ساز برای پذیرایی که بتواند پاسخگوی تعداد زیادی از افراد باشد، سطح مراسم را به طور قابل توجهی بالا می برد.

تلویزیون نمایشگاهی :

این تلویزیون ها در ابعاد و اندازه های گوناگونی تولید می شوند. این نمایشگرها با صفحه نمایش بزرگ، توجه هر فردی را به غرفه شما جلب می نمایند. این تلویزیون ها می توانند در محیط داخلی یا در محیط بیرونی نصب و راه اندازی شوند. هزینه اجاره آن ها بر اساس ابعاد، نصب و راه اندازی تعیین می شود.

ماکروویو:

ماکروویوها در مراسم های مختلف به راحتی خوراکی ها را گرم و یا آماده می نمایند.

آب سرد کن:

کلمن شیشه ای هم یکی از لوازمی است که بسیار کاربردی و مورد نیاز می باشد.

مبل های شیک و رسمی:

یکی از ملزومات مبل های با دوام، سبک و قابلیت حمل آسان می باشد. این مبل ها دارای مدل های مختلف متناسب با فضاهای گوناگون هستند.

دستگاه ترجمه همزمان:

این دستگاه برای مراسمی که افراد با ملیت ها و زبان های گوناگون حضور دارند بسیار کاربردی و ضروری می باشد.

دوربین عکاسی دیجیتال:

دوربین هم ابزار دیگری است که برای فیلمبرداری و عکاسی به کار می رود.

آرنیکامومنی بازدید : 78 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

وقتی اصول اساسی طراحی داخلی را می دانید می توانید هر فضایی را تغییر دهید تا رویایی به نظر برسد. شما می دانید که وقتی وارد یک اتاق خوب طراحی شده می شوید چه حسی دارد. شما می توانید احساس کنید که همه چیز چسبیده و در کنار هم قرار گرفته است. درست احساس می شود با کمی آگاهی از اصول اولیه طراحی می توانید در خانه خود به این اثر برسید. این دانش را با تمرین و آزمایش مرتبط کنید و در راه ایجاد یک خانه زیبا هستید.

یکی از مزایای اصلی استخدام طراحان داخلی ، توانایی دیدن و استفاده از طراحی به عنوان یک داستان است. و دقیقاً مانند هر نویسنده رمان پرفروش دیگری ، یک طراح داخلی عالی نیز از اصول اساسی طراحی داخلی پیروی می کند ، که اگر به درستی اعمال شود ، می تواند احساساتی را ایجاد کند که فقط یک طرح با کیفیت عالی ارائه می دهد.

بیایید با آشنایی با 6 اصل اصلی طراحی داخلی ، چشم خود را برای شناسایی طراحی جذاب اصلاح کنیم:

آرنیکامومنی بازدید : 116 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)

کاربرد پارتیشن اداری

 کاربرد پارتیشن اداری برای جدا سازی و بهینه سازی محیط اداری می باشد. اما با گذشت زمان، بر مزیت ها و کاربردهای پارتیشن اداری روز به روز افزوده شد. امروزه پارتیشن بندی اداری در ادارات، شرکت ها و سازمان ها جایگاه ویژه و خاصی دارد و عنصر اصلی دکوراسیون اداری محسوب می شود.

انواع پارتیشن های اداری مانند پارتیشن اداری شیشه ای، پارتیشن اداری ام دی اف، پارتیشن اداری آلومینیومی و غیره با کاربری های متفاوت در ادارات مورد استفاده قرار می گیرند.

پارتیشن های اداری در طرح ها، رنگ ها، اندازه ها و ارتفاع های متفاوتی طراحی و تولید می شوند که با هر دکوراسیونی سازگار و هماهنگ باشند. نصب انواع پارتیشن اداری در زمان کوتاه و به سرعت صورت می پذیرد.

علاوه بر این طرح های گوناگونی را می توان بر روی پارتیشن پیاده نمود که بر زیبایی هر چه بیشتر آن می افزاید. همگی این موارد و بسیاری از کاربردهای دیگر باعث شده است تا پارتیشن یک گزینه محبوب در میان تمامی مکان ها باشد.

آرنیکامومنی بازدید : 78 پنجشنبه 29 آبان 1399 نظرات (0)

پارتیشن های شیشه ای یکی از گزینه های بسیار مناسب و ایده آل برای تقسیم بندی فضای اداری و پارتیشن بندی اداری می باشند. پارتیشن های شیشه ای دارای تنوع و طرح های گوناگون بسیاری می باشند و خواهان بسیاری در دفاتر اداری دارند و مورد استفاده قرار می گیرند. پارتیشن های شیشه ای در دکوراسیون اداری دارای انواع متفاوتی هستند که عبارتند از پارتیشن شیشه ای تک جداره، دو جداره، فریم لس، فریم دار، ثابت و متحرک و غیره.

آرنیکامومنی بازدید : 59 چهارشنبه 21 آبان 1399 نظرات (0)

دکوراسیون اداری همه چیز در مورد بهره وری ، سازماندهی و استفاده بهینه از فضا است. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید در طراحی دکوراسیون اداری دفتر کار خود لذت ببرید. از سازمان دهنده های میز و لوازم جانبی گرفته تا فضاهای دنج کنفرانس ، این راهنما ایده های خلاقانه طراحی دکوراسیون دفتر و ایده های دفتر کار خانگی را به شما می دهد تا بتوانید از آن در خانه یا محل کار خود استفاده کنید.

آرنیکامومنی بازدید : 77 یکشنبه 04 آبان 1399 نظرات (0)

 

چرا دکوراسیون اداری دفتر شما مهم است؟

آیا می خواهید بهترین کارمندان را به سازمان خود جذب کنید؟ آیا خودتان را در رقابت برای استعدادهای برتر در بازار کار داغ می بینید؟ آیا به دنبال کاهش نرخ گردش کارمندان خود هستید؟ این روزها تنها حقوق و دستمزد یا غرامت مالی تنها عاملی نیست که کارمندان را به محل کار سوق می دهد. بهترین کارمندان امروز خواستار محل کار هستند که خلاقیت ، همکاری و ارتباطات را تحریک کند و در عین حال استرس و اضطراب را کاهش دهد. این به ویژه برای هزاره ها صدق می کند اما در مورد افراد در گروه های سنی دیگر نیز صادق است.

علاوه بر ترجیح کارمندان ، طراحی داخلی دفتر شما به یک دلیل دیگر مهم است: این به طور مستقیم بر بهره وری کارکنان تأثیر می گذارد ، که مستقیماً بر خط اصلی سازمان شما تأثیر می گذارد. در حالت ایده آل ، شما یک محل کار می خواهید که به مردم اجازه دهد هر زمان که لازم باشد تمرکز و تمرکز داشته باشند و هر زمان که لازم باشد همکاری و ارتباط برقرار کنند. شما همچنین می خواهید یک محل کار از نظر جسمی و روحی راحت باشد تا افراد بتوانند عملکرد خود را به بهترین شکل انجام دهند. این همان چیزی است که امروزه روندهای مدرن طراحی دفتر سعی در دستیابی به آن دارند.

رویکردهای طراحی دکوراسیون اداری

ایجاد چشم انداز

هنگامی که به طراحی مجدد دفتر کار خود نگاه می کنید اولین جایی که می توانید شروع کنید برگزاری یک کارگاه رهبری یا جلسه توجیهی است. از طریق این جلسه ، ما تیم هایی را معرفی خواهیم کرد که دفتر شما را به یک محل کار بسیار مقرون به صرفه تبدیل می کنند که اخلال در تجارت شما را به حداقل می رساند. ما یک خلاصه کلی روشن ایجاد خواهیم کرد که پایه و اساسی برای توسعه یک طراحی مطب بهینه شده است.

تحقیقات محل کار

ما از طریق ترکیبی از تخصص ، تکنیک های جذب کاربر و تحقیقات کاربردی ، به سازمان ها کمک می کنیم تا عوامل قابل اندازه گیری تجاری را که رفتار کارمندان را با نتایج کسب و کار پیشرفته پیوند می دهد ، کشف کنند ، که منجر به افزایش روحیه کارکنان ، بهره وری ، نرخ فرسایش و در نهایت سودآوری می شود.

برنامه ریزی بلوک

در طی این مرحله از مراحل طراحی دفتر ، ما با تولید طرح های بلوکی که نشان می دهد چگونه می توان فضای شما را برای گرفتن بهترین نتیجه از منابع خود اختصاص داد ، شروع خواهیم کرد. اگر هنوز درباره ساختمان تصمیم نگرفته اید ، یک طرح بلوک به شما کمک می کند تا مناسب بودن لیست کوتاه خود را ارزیابی کنید.

طراحی مفهومی

ما معتقدیم که هر مرحله از طراحی دفتر را با شما همراه می کنیم ، از ایده کامل تا پایان کار. طراحان ما طرح های مرحله اول را تولید می کنند ، در طرح تجدید نظر می کنند ، و هنگامی که شما از نقاشی های مفهوم رضایت دارید ، می توانیم یک تجسم سه بعدی از محل کار شما ایجاد کنیم.

طراحی جزئیات

پس از توافق نقشه های فضایی ، ما آماده تهیه یک بسته کامل طراحی دکوراسیون اداری می شویم که شامل نقشه های طبقه ، تمام قطعات نجاری و نقاط چای ، همراه با نقشه های مکانیکی و الکتریکی است. در این مرحله ، ما همچنین انتخاب مشخصات و پایان کارها از جمله مبلمان را نهایی خواهیم کرد و اطمینان حاصل خواهیم کرد که تیم ما آماده است تا در سایت به طور مستقیم کار کند.

تمام کننده

برای ارائه مقرون به صرفه ترین راه حل برای طراحی دکوراسیون اداری شما ، ما محصولات مناسب را انتخاب می کنیم که محل کار شما را زنده می کند. ما با شما کار می کنیم تا پارچه ها ، بافت ها ، وسایل و اثاثیه را از طریق کارگاه ها ، بازدید از نمایشگاه و گشت و گذار در دفاتر دیگر که طراحی کرده ایم ، انتخاب کنیم.

 

کدام تم طراحی دفتر برای شما بهتر است؟

همانطور که تصمیم می گیرید کدام یک از عناصر طراحی مدرن فوق را در بازسازی دفتر بعدی خود بگنجانید ، می خواهید نه تنها تأثیر آنها بر انگیزه ، سلامتی و بهره وری کارمندان خود را ، بلکه هزینه اجرای این عناصر را نیز در نظر بگیرید.

علاوه بر این ، امروزه فناوری برای نصب دستگاه های سنسور موقتی در چندین مکان در سرتاسر محل کار فعلی شما وجود دارد تا مناطقی را که بیشترین استفاده را در محل کار خود دارند ، شناسایی کند ، که می تواند اطلاعاتی راجع به نحوه استفاده از آن مناطق فراهم کند. این بینش می تواند نوسازی دفتر بعدی شما را راهنمایی کند.

اگر هزینه های طراحی دکوراسیون اداری و فن آوری سنسور در حوزه تخصص شما نیست ، می توانید یک طراح داخلی دفتر استخدام کنید تا فضای کاری مناسب برای شرکت یا سازمان خود را متناسب با اهداف و ارزشهای شرکت شما طراحی کند. در حالت ایده آل ، شما می خواهید یک طراحی دکوراسیون اداری مانند RI Group ، که از روند طراحی مدرن امروزی و دلیل اهمیت آنها برای سلامتی ، انگیزه و بهره وری نیروی کار شما آگاه است. یک طراح داخلی دفاتر مطبوع همچنین روابط کاری خوبی با فروشندگان ساخت و ساز با کیفیت بالا خواهد داشت که این اطمینان را می دهد که پروژه بازسازی دفتر یا ساخت و ساز شما به طور شایسته ، به موقع و با بودجه انجام می شود.

آرنیکامومنی بازدید : 49 پنجشنبه 01 آبان 1399 نظرات (0)

وقتی صحبت از اصول طراحی دکوراسیون اداری می شود ، درک بهترین روش های طراحی اداری برای ایجاد فضایی دنج و الهام بخش میتواند این اصول را پیاده سازی کند. تغییر دکوراسیون دفتر کار شما می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد که بدون توجه به روندهای فعلی دکوراسیون اداری ، می توان به راحتی آن را جستجو کرد زیرا جای بحث زیادی وجود دارد.

با این حساب ، ما در حال بررسی 10 اصل حرفه ای طراحی دکوراسیون اداری برای سال 2020 هستیم که توسط طراحان داخلی Décor Aid در نظر گرفته شده است تا به شما کمک کند با سهولت و با سبک کاملاً حرفه ای و امتحان شده ، از محل کار خود نهایت استفاده را ببرید.

آرنیکامومنی بازدید : 49 شنبه 26 مهر 1399 نظرات (0)

 

همه ما می دانیم که قرار گرفتن در یک فضای راحت و جذاب نقش مهمی در روحیه و بهره وری کلی ما دارد ، اما آیا می دانید یک فضای اداری با طراحی مناسب می تواند در موفقیت تجارت شما تأثیر بگذارد؟ یادگیری نحوه تزئین مناسب دفتر کار می تواند تأثیر شگرفی در تجارت شما داشته باشد.

دفاتر پربازده ، راحتی خانه را با یک تصویر حرفه ای تجاری متعادل می کنند. با نام مستعار یک محیط شیک و پر از رنگ ، زندگی و الهام ، منجر به ایجاد یک محیط شاد و سالم برای کار اعضای تیم شما می شود.

ایده های طراحی دفتر شما باید ارزش های شرکت شما را به گونه ای تجسم بخشد که به همه افراد محل کار احساس خوبی برساند. شما نمی خواهید افرادی که با اولین برداشت بد وارد دفتر می شوند ، زیرا طراحی دفتر به لیفت صورت نیاز دارد.

از این 10 ایده دکوراسیون اداری استفاده کنید تا دفتر خود را با عناصری تزئین کنید که هر روز شما و تیمتان را با بازده ، الهام و انگیزه بالا نگه می دارد.

آرنیکامومنی بازدید : 55 پنجشنبه 24 مهر 1399 نظرات (0)

پارتیشن بندی اداری

پارتیشن بندی اداریپارتیشن بندی اداری

این روزها ، در بیشتر اداره ها و شرکت ها پارتیشن بندی اداری به عنوان جایگزینی برای دیوارهای دائمی است. این به این دلیل است که پارتیشن های اداری مزایای بی شماری دارند. یکی از سودمندترین ویژگی های پارتیشن اداری این است که هنگام انتقال کل مبلمان اداری به مکان جدید بسیار مفید و مفید است. همچنین منظره ای جادار و جذاب به دفتر کار می بخشد.

در زیر مهمترین مزایای پارتیشن های اداری توسط بهترین شرکت دکوراسیون اداری توضیح داده شده است.

  • زیبایی محیط
  • ارزانتر بودن
  • تطبیق پذیری
  • مسئولیت محیطی
  • بهبود مسیرهای رفت و آمد
  • کاهش سربار
  • یک محل کار سالم برای همه
  • قابل حمل بودن
  • ایجاد حریم خصوصی
آرنیکامومنی بازدید : 45 چهارشنبه 02 مهر 1399 نظرات (0)

دکوراسیون شرکت

پیشرفت علم و تکنولوژی در عرصه‌های مختلف زندگی کاملاً پیداست. البته پیشرفت تنها به این عرصه‌ها محدود نشده و در زمینه‌های مختلف هنری و اجتماعی انسان مدام در حال پیشرفت است. لذا کاملاً طبیعی‌ست که ببینیم این پیشرفت و پیشروی در صنعت دکوراسیون اداری نیز خودش را به خوبی نشان دهد. به همین دلیل تصمیم داریم در این مقاله با نگاهی تازه به مبحث دکوراسیون شرکت بپردازیم.

در واقع قصد ما از ارائه‌ی این مطالب کمک به درک بیشتر در خصوص اهمیت دکوراسیون در شرکت‌های خصوصی و به‌ویژه استارت‌آپ‌ها می‌باشد. اگر شما هم مدیر یک شرکت هستید و قصد دارید یک دکوراسیون اداری مناسب برای محل کار خود انتخاب کنید، حتماً این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید.

آرنیکامومنی بازدید : 33 یکشنبه 09 شهریور 1399 نظرات (0)

بررسی دقیق مدیریت پیمان

بررسی دقیق مدیرت پیمانبررسی دقیق مدیرت پیمان

مدیریت پیمان یک مسیر توسعه و تهیه است که در آن کاراصلی ، توسط تعدادی از پیمانکاران کارهای مختلف که با یک مدیریت پیمان قرارداد دارند ، ساخته می شود. مدیریت پیمان معمولاً در اوایل مراحل طراحی توسط مشتری منصوب می شود تا بتواند از تجربیات وی در جهت بهبود هزینه ، قابلیت ساخت ، پیشنهادها هنگام توسعه و همچنین مشاوره در مورد پروژه ها و آشنایی با ریسک های آن استفاده کند.

همچنین این امکان را می دهد که برخی از قراردادهای کار زودتر از سایر موارد مناقصه شود ، و حتی گاهی اوقات ، حتی قبل از اتمام طرح این می تواند مدت زمان لازم برای تکمیل پروژه را کوتاه کند .

مدیریت پیمان با مديريت ساخت و ساز متفاوت است چرا که مدیریت پیمان مستقيماً با پيمانكاران کار می كنند ، در حالی كه مديران ساخت و ساز فقط قراردادهای تجارت را مديريت می كنند .

از نظر حقوقی ، مدیریت پیمان به عنوان اصلی عمل می کند در حالی که مدیر ساخت و ساز به عنوان نماینده عمل می کند. این بدان معنی است که در یک قرارداد مدیریت ، مشتری فقط یک قرارداد برای اداره دارد (در حالی که با مدیریت ساخت و ساز می تواند قراردادهای زیادی برای مدیریت مشتری وجود داشته باشد) ، اما آنها ممکن است از پیمانکاران کار ضمانت کنند تا بتوانند ادعای مستقیم داشته باشند در مقابل آنها ، به عنوان مثال ، اگر پیمانکار مدیریت ورشکسته شود.

 

توافق نامه بین مشتری و مدیریت پیمان احتمالاً شامل فعالیتهای پیش از ساخت و ساز و ساختمانی می باشد ، و اخطار لازم برای انجام این کار بین دو طرف ، که قبل از آن اجازه قرارداد کار داده نمی شود ، است. ضمانت وثیقه نیز احتمالاً لازم است (به عنوان مثال ، برای خریداران ، مستاجران یا سرمایه گذاران). علاوه بر این ، مشتری احتمالاً شرایط قرارداد کار و هرگونه شرط ضمانت نامه قرارداد کار را تعریف می کند.

یک عقیده وجود دارد که معتقد است اگر یک مدیریت پیمانی که به ترتیب هزینه به علاوه هزینه کار را انجام می دهد ، یک پیمانکار کار را برای عدم انجام کار در دادگاه دنبال کند ، پیمانکار مدیریت قادر به اثبات ضرر و خسارت نیست. دلیل این امر این است که ضرر و زیان به سادگی به مشتری منتقل می شود و بنابراین این مشتری است که متحمل خسارت شده است. این گرایش مشتریان را برای درخواست ضمانت مستقیم از هر پیمانکار کار افزایش داده است.

بازپرداخت یک مدیریت پیمان بر اساس هزینه های ثابت یا متغیر (هزینه های قرارداد کار) ، بعلاوه یا یک درصد حق الزحمه ، یک هزینه ثابت یا یک هزینه هدف. شرایط انتصاب باید مشخص باشد در مورد آنچه که باید توسط پیمانکار مدیریت ارائه شود (مانند ارائه امکانات سایت) و اینکه آیا فعالیت ها خدمات قبل از ساخت یا ساخت را تشکیل می دهند.

خدمات یک مدیریت پیمان ممکن است شامل موارد زیر باشد:

مشاوره در مورد تهیه مصالح

مشاوره در مورد قرارها

مشاوره در مورد امکان سنجی ، رابط ها ، قابلیت ساخت ، هزینه و برنامه نویسی طرح.

مشاوره در مورد مصوبات قانونی.

تعیین شاخص های کلیدی عملکرد برای پیمانکاران کار.

مشاوره در مورد نیاز به مسخره کردن ، نمونه ها ، آزمایش ها و بازرسی ها.

برنامه ریزی هزینه و کنترل هزینه.

تهیه یک برنامه ساخت و ساز و تعریف روش های کار.

مشاوره در مورد بسته بندی اطلاعات تولید.

قراردادهای مناقصه کار.

رضایت به قراردادهای فرعی کار توسط پیمانکاران کار.

تنظیم محل اسکان ، امکانات رفاهی ، نرده ها ، احتکار ، جاده ها و پیاده روها ، زهکشی ، منبع تغذیه و آبرسانی.

تنظیم هماهنگی

ترتیب کار برای فعالیتهای خاص سایت (مانند نظافت).

مدیریت بازرسان سایت.

هماهنگی انتشار اطلاعات.

مدیریت و هماهنگی قراردادهای کار از جمله فعالیت به عنوان مدیر قرارداد ، انجام بازرسی ، صدور دستورالعمل و گواهی نامه و غیره

هماهنگی کار متعهدان قانونی.

تست های شاهد و هماهنگی راه اندازی.

جمع آوری اطلاعات به صورت ساخته شده ، کتابچه راهنمای مالک ساختمان ، کتابچه راهنمای کاربر ساختمان ، کتابچه راهنمای پروژه ، پرونده سلامتی و ایمنی ، اطلاعات قبل از ساخت و ساز ، برنامه مدیریت پسماند سایت و طرح مرحله ساخت.

نظارت بر شاخص های کلیدی عملکرد.

ریاست جلسات پیشرفت سایت و تهیه گزارش های پیشرفت برای مشتری.

 

باید تصمیمی اتخاذ شود كه آیا مشتری مایل است خدمات هر دو مشاور هزینه مستقل و یك مدیریت پیمان را حفظ كند یا برنامه ریزی ، گزارشگری و كنترل هزینه را به عنوان خدماتی كه توسط مدیریت پیمان ارائه می شود منتقل كند.

باید در مورد صلاحیت و تجربه تیم پیشنهادی پیمانکار میزان ارزیابی و برآورد هزینه پیشنهادی پیمانکار مدیریت و اینکه آیا مشتری دارای فردی صالح در زمینه جنبه های مالی توافق نامه مشاوره پیمانکار مدیریت باشد ، تصمیم گیری شود. بعضی اوقات ، مشاوران هزینه که قبل از مرحله مفهوم منصوب شده اند ، و مشاوره در مورد بودجه و مفاهیم طراحی را ارائه می دهند ، حفظ می شوند زیرا آنها اعتماد به نفس تیم طراحی و مشتری را دارند.

مهمترین جنبه انتخاب مدیریت پیمان ، کیفیت و هزینه تیم مدیریت پروژه ای است که آنها مطرح کردند. همانطور که مدیر تولید میدان در مرحله ساخت و ساز ، رهبر تیم ، مدیر مالی و برنامه ریز در طول فرآیند بسیار مهم هستند. هزینه کارکنان پیمانکار مدیریت در طول ساخت و ساز احتمالاً بین 5 تا 7 درصد هزینه های ساخت و ساز خواهد بود ، اما کیفیت و اثربخشی کارکنان می تواند به راحتی نتیجه مالی کل پروژه را 10 درصد تغییر دهد.

 

یک جلسه با مشاوران و اعضای ارشد تیم پروژه مدیریت پیمان پیشنهادی می تواند وسیله ای مؤثر برای کشف چگونگی عملکرد یک تیم تحت فشار باشد. بدیهی است که این کار فقط باید در شرایطی انجام شود که نامزدها به دو یا سه نفر رسیده باشند. این تکنیک غالباً از نظر انتخاب حکم متفق القول دارد.

منبع :

https://www.designingbuildings.co.uk/wiki/Management_contracting_-_pros_and_cons

آرنیکامومنی بازدید : 45 جمعه 17 مرداد 1399 نظرات (0)

 در گذشته ، مهمترین نکته برای طراحی محل کار عملکردی بود. یعنی تا زمانی که فضا ایمن باشد و مردم از فضای کافی (البته در بعضی موارد به سختی!) برای انجام کار خود استفاده کنند ، بنابراین صرف وقت و منابع برای طراحی صرفاً یک تمرین زیبایی شناسی تلقی می شد. من ، چگونه اوقات تغییر کرده است!

به این دلیل است که در منظر امروز ، پیوند بین طراحی مؤثر دفتر و نتایج پایین مشخص است. در واقع ، همه چیز از بهره وری کارکنان گرفته تا کیفیت و حتی رضایت مشتری تحت تأثیر این است که آیا طراحی دفتر مؤثر و قابل قبول است یا از طرف دیگر طیف ، ناکارآمد و چیزی از یک چشم است.

به طور طبیعی ، شما می خواهید سازمان شما پاداش طراحی مدرن مؤثر و در نتیجه سودآور را به دست آورد. با توجه به این نکته ، در اینجا 5 اصل وجود دارد که باید به عنوان برنامه ریزی و تصور مجدد فضای خود در خاطر داشته باشید:

آرنیکامومنی بازدید : 60 شنبه 28 تیر 1399 نظرات (0)

کسب بهترین نتیجه از نوسازی ساختمان

موفقیت آمیزترین بازسازی ، بازسازی یا بهسازی ساختمان با انجام اصلاحات اساسی در ساختمان حاصل می شود ، بدون آنکه هزینه ای زیادی را بپردازید. با دقت فکر کردن در مورد آنچه که دقیقاً سعی می کنید به آن برسید و از آنجا فکر کردن در مورد چگونگی دستیابی به آن می تواند سود سهام را بپردازد. در اینجا ما به این موضوع می پردازیم که چرا شما می خواهید نوسازی کنید ، چگونه یک رویکرد معقول و ملاحظات مهم را برای دستیابی به موفقیت انجام دهید.

آرنیکامومنی بازدید : 72 جمعه 20 تیر 1399 نظرات (0)

 

10 راه برای متخصص شدن در دکوراسیون داخلی10 راه برای متخصص شدن در دکوراسیون داخلی

طراحان داخلی هم از نظر فنی و هم با خلاقیت ، حل کننده مشکل هستند. آنها با مشتریان کار می کنند تا راهکارهای طراحی خانه و تجاری را بسازند که هم کاربردی و هم جذاب باشند. آنها مهارت های عملی و دید زیبایی شناسی را برای ایجاد طرح های منسجم که بر تجربه انسان تأثیر می گذارد ترکیب می کنند. مشاغل که دیگر به عنوان یک تجملات دیده نمی شوند ، در حال تحقق قدرتی هستند که طراحی داخلی می تواند در سفر خریدار داشته باشد.
مسیر سنتی برای تبدیل شدن به یک طراح داخلی شامل آموزش رسمی ، تجربه کار و امتحانات قبولی است. با این حال ، بیش از یک راه برای یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک طراح داخلی وجود دارد. شما همچنین می توانید یک دوره تحصیلی خود کارگردانی را شروع کنید ، به طور مستقل مطالب مشابه را مانند دوره هایی که در مدارس طراحی داخلی انجام می شود ، پوشش دهد.

آرنیکامومنی بازدید : 47 چهارشنبه 18 تیر 1399 نظرات (0)

در این مقاله 7 مورد از داغترین روندها و مفاهیم طراحی مدرن اداری را به شما نشان خواهیم داد. شرکت های برتر از جمله برنامه نویسان و  گوگل از این مفاهیم طراحی داخلی دفتر برای جذب بهترین کارمندان استفاده می کنند. استفاده از آنها را در نوسازی دفتر بعدی خود در نظر بگیرید.

آرنیکامومنی بازدید : 53 جمعه 13 تیر 1399 نظرات (0)

آرکا ؟

شاید این اسم زیاد به گوشتون خورده و جاهای مختلف دیده باشین. ولی امروز میخوام در مورد یه آرکا باهاتون صحبت کنم که به تازگی باهاش آشنا شدم و توی کاری که برام انجام دادن انقدر راضی بودم که این مقاله رو براشون مینویسم.

خیلی وقت بود تصمیم داشتم دکوراسیون داخلی مغازمو ( یه بوتیک نقلیه مربوط به لباسای زنونه و مجلسی )

تغییر بدم ولی همیشه نه وقتش میشد و نه دلم میخواست ریسک کنمو و پولمو از دست بدم و بعدش خوشم نیاد. تا اینکه یه روز به مهمونی یکی از دوستام رفتم و دکوراسیون داخلی خونشون شوکه شدم.

اون شب چیزی نگفتم ولی انقدر شیک و جذاب بود که بهش زنگ زدم و پرسیدم چیکار کرده.

دوستمم برا توضیح داد که اوناهم همین مشکل منو داشتن تا اینکه با یه شرکت فوق العاده تو زمینه دکوراسیون داخلی و معماری بهشون معرفی شده بود. چیزی که برام جالب بود که تا مرحله اجرا همه کارهاشون رایگان انجام شده بود.

مشاوره عالی(دوستم میگفت حدود نیم ساعت با برخورد عالی در مورد تمام مراحل باهام حرف زدن) و بعدش بازدید از خونه دوستم و بعد از چند روز سه تا طرح به دوستم دادن تا اگه خوشش اومد یکی رو انتخاب کنه جالبیش این بود که ریز تمام هزینه هاهم حساب شده بود و حتی دوستم گفت مثلا برای کاغذدیواری رفته از چند جا هم پرسیده تا قیمتارو مقایسه کنه و دیده که اینا چون خودشون مستقیما از کارخونه میگیرن خیلی ارزون تر از قیمت بازار(حدود بیست درصد) میدادن و جالب تر اینکه دوستم بازم ازشون طراح های دیگه خواسته و اوناهم بدون اعتراضی دادن. بالاخره توی یه طرح باهم به توافق میرسن و کار شروع میشه.

شماره تلفن و اسم شرکت و از پرسیدم. اسم شرکت بود آرکا .

منم فرصت و از دست ندادم و شماره شرکت آرکا رو گرفتم و باهاشون تماس گرفتم. واقاهم همون جوری بود که انتضارشو داشتمو و شنیده بودم.

آرکا بیشتر از یک دهه میشه که فعالیتشو بطور رسمی شروع کرده و علاوه بر طراحی داخلی توی خیلی زمینه های دیگه هم کار میکنه که براتون توضیح میدم:

آرکاآرکا

ساخت بنا

شرکت آرکا یکی از سازنده های بنام توی زمینه ساخت و سازه که صدها پروژه ساخت و با موفقیت انجام دادن.

شاید پیدا کردن یه شرکت که هم توی طراحی داخلی و بیرونی خبره باشه کاره سختیه و من بهتون آرکا رو پیشنهاد میکنم که کارشون عالی و درجه یک هستش.

مشارکت در ساخت

اگه ملک یا زمینی دارید و بودجه کافی برای ساخت یه ساختمان شیک و زیبا رو ندارید میتونید از آرکا کمک بگیرید. کافیه تا باهاشون یه نشست کوتاه داشته باشید. مطمعنا بلافاصله متقاعد میشید که حتما باید با آرکا کار کنید.

مدیریت پیمان

مدیریت پیمان، قراردادی است که کارفرما مدیریت اجرای یک پروژه را به یک شخص حقیقی یا حقوقی می سپارد و دارای سه عامل اصلی کارفرما، پیمانکار و مشاور می باشد. و مسئولیتها بین این سه عامل توزیع می گردد.

کارفرما تامین کننده هزینه و مالک پروژه است. در قراردادهایی که کارفرما توانایی پرداخت هزینه های پروژه را داشته باشد، قرارداد مدیریت پیمان به صرفه تر می باشد.

آرکا بهترین شرکت در زمینه مدیریت پیمان میباشد. پروژههای خودتونو به آرکا بسپارید وبا خیال راحت به آینده بیاندیشید.

طراحی داخلی

اصلی ترین خدمات آرکا طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون داخلیه.

مشاوره رایگان و هم چنین کشیدن طرح های شیک و زیبای رایگان برای انتخاب و بازدید از محل پروژه از خدمات رایگان آرکا در این زمینه میباشد. آرکا با سابقه بیش از ده سال آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.

بازسازی و تعمیرات

اگه همینطور ملکی دارید که نیاز به بازسازی و ترمیم داره قطعا به آرکا مراجعه کنید تا با کم ترین هزینه ها یه ملک زیبا و شیک تحویل بگیرید.

طراحی و نظارت پروژه

یکی دیگه از خدمات عالی آرکا طر احی و نظارت بر پروژه های ساختمانیه.

مطمنا کسی که طراحی و انجام میده بهترین فرد برای نظارت بر اجرای دقیق طراحی انجام شده است.

این ها چند نمونه از خدمات آرکا بود بازم میتونید به سایتشون که لینکشو پایین میذارم یسری بزنید و نمونه کارها و خدمات عالیشونو ببینید.

آرکا

آرنیکامومنی بازدید : 39 سه شنبه 10 تیر 1399 نظرات (0)

تزئینات تجاری یک زمینه بسیار قابل مشاهده است که طیف گسترده ای از خصوصیات تجاری و خرده فروشی را تحت تأثیر قرار می دهد. این شامل دکوراسیون هایی است که فضاهای تجاری از جمله دفاتر ، رستوران ها ، لابی های ساختمان و فروشگاه های خرده فروشی را طراحی و تنظیم می کنند. تزئینات تجاری می تواند فضایی را برای نمایش یک پیام خاص تبدیل کند ، یا کار ساده تر و حرکت را آسان تر کند.

آرنیکامومنی بازدید : 50 شنبه 07 تیر 1399 نظرات (0)

دوستان عزیز،

 

اگر قصد طراحی و تزئین اتاق خواب خود را دارید ، باید بدانید که عوامل بسیاری وجود دارد که می تواند بر نتیجه کار خلاقانه شما تأثیر بگذارد.

بیایید نگاهی به برخی از عوامل احتمالی بیندازیم.

1) مبلمان: مبلمان حداکثر فضای اتاق را اشغال می کند. اندازه و سبک مبلمان شما انتخاب می کنید به طور کامل بر نحوه درک فضای پس از تکمیل دکوراسیون تأثیر می گذارد.

تکه های مبلمان که دیوارهایی مانند میزهای کمد ، کمد ، کمد را می پوشانند ، صورت دیوارهایی را تشکیل می دهند که قبلاً در یک اتاق خالی خالی بودند. به همین دلیل چهره مبلمان عامل اصلی ایجاد حال و هوای یک فضا است.

2) طرح رنگ داخلی: رنگ تأثیر مستقیمی در ذهن انسان دارد. رنگ می تواند اتاق را کوچکتر یا بزرگتر از آن کند. به عنوان مثال اتاقهای تاریک نسبت به اتاقهایی که رنگهای روشن و شاد دارند از نظر حجم کمتری درک می شوند.

این اتاق نیست که تغییر کند ، این اثر رنگی است که ذهن ما از آن می گیرد.

3) تصاویر پس زمینه: کاغذ دیواری گزینه مناسبی برای استفاده از رنگ های روی دیوار است. بزرگترین مزیت استفاده از تصاویر پس زمینه این است که می توان به سرعت از آنها استفاده کرد.

استفاده از تصاویر پس زمینه با الگوهای طراحی می تواند به سرعت یک فضا را تغییر داده و جلوه ای "غنی" به یک فضا بدهد. تصاویر پس زمینه در انواع قابل شستشو نیز موجود است.

تنها مشکلی که در زمینه تصاویر زمینه وجود دارد این است که به دلیل لبه های تیز وسایل مبلمان می توانند پاره شوند. اگر در خانواده خود فرزند دارید ، پس حفظ آنها می تواند کمی مزاحم باشد.

4) اثاثه یا لوازم داخلی و پارچه: این شامل ورق های تختخواب ، روتختی کوسن ، پرده ، فرش و غیره است. همه اینها به چیز دیگری بستگی دارد. این یعنی چی؟

پرده ها همیشه با درها ، پنجره ها یا سایر دهانه ها در دیوارها در ارتباط هستند. بنابراین بافت / رنگ / پایان پرده ها یک قاب به دهانه ها را تعریف می کند و به این ترتیب فضای داخلی را تحت تأثیر قرار می دهد.

5) روشنایی: یک برنامه الکتریکی و روشنایی به خوبی برنامه ریزی شده می تواند فضای داخلی را به شدت افزایش دهد. بسته به نوع داخلی داخلی از نورپردازی مبلمان می توان برای تقویت قسمت های خاصی از فضا استفاده کرد.

چراغهای لامپ و چراغهای پرکننده در صورت لزوم قابل استفاده هستند. از چراغ های پرکننده برای دستیابی به یک نور یکسان استفاده می شود که معمولاً در طول روز از نور خورشید در دسترس است.

از چراغهای مورد استفاده در قالب آباژورها می توان برای تهیه یک منطقه خاص مانند میزهای مطالعه ، کنار تخت استفاده کرد. جدا از این دو نوع لامپ تزئینی که به عنوان آویز استفاده می شوند می توانند فضای کمتری به فضا اضافه کنند.

6) بودجه پروژه: بودجه عامل بسیار مهمی در هر پروژه است. طراحان حرفه ای در حفظ تعادل بین طرح های خلاقانه و طراحی اقتصادی بسیار ماهر هستند.

طرحی که مقرون به صرفه باشد اما در عین حال دارای خلق و خوی بسیار خلاق است ، دستیابی به آن بسیار سخت است. با این وجود یک تحقیق خوب در بازار می تواند به راحتی شما را به یک طراح خوب و حساس تبدیل کند. توجه به مواد مختلف موجود در بازار و پیشنهاد آنها در طرح ها یک عمل خوب است.

من می خواهم یک نکته مهم را در اینجا بیان کنم. طرحی با بودجه گران قیمت لزوماً طراحی خوبی نیست. یک راه حل ساده و زیبا و دلپذیر برای طراحی می تواند به راحتی با تفکر خلاق به آنچه قبلاً با خود دارید برسید.

از بحث فوق می توانید عادلانه فرض کنید که تغییر جزئی در هر یک از عوامل فوق می تواند ظاهر اتاق خواب شما را تغییر دهد. اگر قصد دارید اتاق خواب خود را مجدداً خنثی کنید ، می توانید از این گزینه به عنوان یک چک لیست ساختگی برای سازماندهی کل فرآیند استفاده کنید.

امیدوارم این مقاله برای همه مفید باشد.

منبع:

kcdb.com

آرنیکامومنی بازدید : 52 جمعه 06 تیر 1399 نظرات (0)

همیشه از زبان روانشناسان و جامعه شناسان این نکته ذکر می شود که پیرامون رشد و پرورش کودک کارایی بسیاری در شکل گیری شخصیت و کیفیت حضور او در جامعه خواهد گذاشت. خانواده، مدرسه، دانشگاه و .. همه و کل در این راه کارساز هستند اما بدون تردید نخستین مکانی که به ذهنمان خواهد رسید خانه و دکوراسیون اطاق کودک است. بنابراین تصمیم گرفتم نکاتی را بر اساس 40 نمونه انتخابی به شما گوشزد کنم الی در اولین مرحله بدانید ایده ها، رنگ ها و استانداردها مهم ترین تقسیم های یک دکوراسیون مناسب برای فرزندانتان هستند و این موارد حتما نباید با خرج های زیاد بالا اتمام بگیرد. بنابراین مطلب امروز را در ادامه ۸ نکته ای که در دکوراسیون اتاق کودک باید به آن توجه کرد با هم رسیدگی می کنیم.

آرنیکامومنی بازدید : 57 چهارشنبه 04 تیر 1399 نظرات (0)

معماری سنتی در گیلان و انواع آن

در معماری بومی روستاهای گیلان که در کرانه‌های دریا ی خزر و دامنه‌های شمالی کوه‌های واقع شده‌اند، در راستای ارتقای معماری برپا و بومی دستورالعملهای پایین رعایت شده‌است:

طراحی پلان باز و مفصل با فرم کالبدی هندسی و طویل و باریک

طراحی شکل کلی ساختمان به صورت برون‌گرا

نبود زیرزمین و برپایی گربه روها

استفاده از کوران هوا و تهویه طبیعی

طراحی بام ساختمان به چهره شیبدار با شیب کمابیش تند به دلیل بارندگی بسیار در این مناطق

طراحی ایوان یا برده یگانه در گوشه ها-کناره ها ساختمان و ایوانک‌های پهن و راز پوشیده در گوشه ها-کناره ها اتاق‌ها و برپایی فضاهای پیشه و استراحت

کف طبقهٔ هم کف بالاتر از سطح زمین و ساخته شدن بناها بر روی بلندی مانند پایه‌های چوبی برای نگهداری ساختمان در مساوی رطوبت

استفاده از مصالح با دست کم گنجایش گرمایشی و در صورت استفاده از ساختمایه ها سنگین، تعیین ضخامت آن‌ها در حداقل میزان ممکن

استفاده از مصالح ساختمانی سبک با توجه به عدم اهمیت ذخیره گرمایشی مصالح به علت نوسان کم روزانه هوا و امکان تهویه و کوران مناسب

قرارگیری ساختمان با پروا به جهت وزش نسیم‌های دریا به قصد بیشینه استفاده از وزش باد در ایجاد تهویه طبیعی در داخل اتاق‌ها

قراردهی ساختمان‌ها به صورت غیر متمرکز و پراکنده در گردآور به قصد کاربرد هر چه اغلب از جریان هوا

شهر گیلان دارای ۱۶ اقلیم متفاوت است که اینها باعث تنوع بسیار در ساختماهای مناطق گوناگون این اقلیم شده‌است.

علاوه بر اینها در بعضی از نواحی گیلان وجود گسل ها نیز منجر به زمین لرزه‌های شدید شده و تمهیداتی برای مقابله با زلزله در ساخت دیوارها و پی‌ها نیز در نظر گرفته شده‌است.

منبع

آرنیکامومنی بازدید : 44 جمعه 30 خرداد 1399 نظرات (0)

همه‌ی ما در خانه‌هایی امن و راحت زندگی می‌کنیم و معمولاً وقتی به یک ساختمان قدم می‌گذاریم که ساختمان کاملاً ساخته شده است؛ اما شاید بسیاری از ما درباره‌ی چگونگی ساخت و ساز خانه اطلاعی نداشته باشیم. شاید برای بسیاری از ما این سؤال وجود داشته باشد که مراحل ساخت ساختمان چه هستند و در هر مرحله چه کارهایی باید انجام داد. بسیاری از کسانی که مالک یک زمین هستند، به دلیل آن که همواره از وارد شدن به مراحل ساخت و ساز ترس‌های مبهمی دارند، هیچ‌گاه به فکر ساخت یک ساختمان در زمین‌شان نمی‌افتند. در این مقاله قصد داریم مراحل ساخت ساختمان از صفر تا صد را برای شما توضیح دهیم. از بتن‌ریزی و آرماتوربندی و ساخت اسکلت فلزی و …

آرنیکامومنی بازدید : 78 یکشنبه 25 خرداد 1399 نظرات (0)

مقدمه

 

آیا در مورد مدیریت پیمان اطلاعاتی دارید؟ آیا می دانید قرارداد مدیریت پیمان چه مزایا و نفعی می تواند برای شما داشته باشد؟ ما در اینجا شما را با مدیریت پیمان آشنا می کنیم و مشخصه های آن را ارائه می دهیم. اینکه مدیریت پیمان چه نفعی می تواند برای کارفرما یا در واقع همان مالک داشته باشد و ضرورت داشتن چنین قرادادی در چیست. انواع قراردادهای پیمانکاری را معرفی می کنیم که هر کدام چه ویژگیهایی دارند. همینطور یکی از پرکاربردترین و  موثرترین قرارداد پیمانکاری را عنوان می کنیم.  

آرنیکامومنی بازدید : 81 شنبه 24 خرداد 1399 نظرات (0)

آیا مشارکت در ساخت مزایایی دارد؟

اگر با مفهوم مشارکت در ساخت بخوبی آشنا نیستید میتوانید مقاله مشارکت در ساخت چیست را مطالعه بفرمایید.

 در صورتی که شما صاحب ملک قدیمی و فرسوده هستید که توانایی مالی و مهارت لازم در بازسازی آن را ندارید، یا اگر صاحب زمینی هستید که پول کافی برای ساخت آن را ندارید. یکی از بهترین قراردادها برای شما قرارداد مشارکت در ساخت می باشد.  

مشارکت در ساخت در صورتی که نکات احتیاطی را رعایت کنید و به همه قوانین و مقرارات آن واقف باشید، فواید بسیاری برای شما به ارمغان می آورد.

این مزایا شامل افزایش سرمایه، استحکام بنا، زیبایی بنا و … می باشد که در این اینجا به تعدادی از این مزایا می پردازیم.  

آرنیکامومنی بازدید : 48 پنجشنبه 22 خرداد 1399 نظرات (0)

مقدمه

در صورتی که شما ملکی دارید که دارای بافتی فرسوده و قدیمی است و تصمیم به احداث بنای جدید دارید. یا اگر صاحب زمینی هستید که بلا استفاده مانده و تصمیم دارید در آن ساختمانی برای کاربری خاصی بنا کنید. اما با یک مسئله عمده که همان کمبود یا نداشتن سرمایه رو به رو هستید، یکی از بهترین قراردادهایی که می توانیم به شما پیشنهاد بدهیم قرارداد مشارکت درساخت می باشد. 

آرنیکامومنی بازدید : 52 پنجشنبه 22 خرداد 1399 نظرات (0)

مقدمه  

 مدیریت پیمان یکی از بهترین و پرثمرترین قراردادها برای اجرا و تکمیل یک پروژه کوچک یا بزرگ است که دارای مزایای فراوانی برای کارفرما یا مالک می باشد. در اینجا به برخی از منافع این نوع قرارداد پرداخته ایم که می تواند در تصمیم گیری هر چه بهتر در به اجرا در آوردن و تکمیل پروژه تان به شما کمک شایانی کند.

آرنیکامومنی بازدید : 44 یکشنبه 18 خرداد 1399 نظرات (0)

تمامی بناها و ساختمان‌ها به مرور زمان و با استفاده‌ مداوم دچار افت کیفیت مصالح و فرسودگی می‌گردند که این امر موجب می‌شود تا افراد برای بازسازی ساختمان خود اقدام کنند. از اصول بازسازی ساختمان زیبایی و مقاومت نهایی است که می‌تواند عمر آن را بالا ببرد. بازسازی خانه نیز مانند تمام ساخت و سازهای دیگر قواعد و قوانین خاص خود را دارد که افراد باید آن را رعایت کنند تا بتوانند نتایج دلخواه خود را بگیرند.

آرنیکامومنی بازدید : 43 شنبه 17 خرداد 1399 نظرات (0)

واژه "مشارکت در ساخت" نوعی قرارداد دو طرفه می باشد که طرفین در ساخت و ساز با یکدیگر شریک می شوند. برای مثال شما دارای ملک و یا خانه کلنگی هستید، بنا به دلایلی مثل بالا رفتن قیمت خانه، افزایش روز افزون جمعیت شما لازم دانستید که خانه خودتان را خراب کنید و بجای آن در همان زمین، یک آپارتمان چند طبقه احداث کنید. اما شما تخصص و سطح مالی مورد نیاز این کار را در اختیار ندارید. مشارکت در ساخت اهرمی برای همین مواقع می باشد. شرح کار بدین شکل می باشد که یک شخص سازنده تخصص و یا سرمایه خود را با شما شریک می شود و همان خانه کلنگی را به آپارتمانی چند طبقه تبدیل می نماید. 


آرنیکامومنی بازدید : 146 سه شنبه 13 خرداد 1399 نظرات (0)

معماری مدرن ایرانی

معماری قاجار پیش‌درآمدی برای شکل‌گیری معماری مدرن ایرانی است، زیرا منجر برتری یافتن اصول و مدل‌ های سنتی ایران شده و در این دوره فضاهای نوآورانه‌ای جسورانه‌ای معرفی شدند و اولین نسل جدید از معماران ایرانی، تحولات مدرن در معماری ایرانی به وجود آوردند. در اوایل قرن بیستم پس از جنگ جهانی اول مصادف با تاسیس سلسله پهلوی گذر به معماری مدرن ایرانی آغاز شد. اصول معماری سبک‌های مدرنیست با ظهور آثار معمارانی آغاز شد که در خارج از کشور تحصیل کرده بودند و تحت تاثیر آرت نوو و مدرنیست بودند. برخی ازچهره‌های شاخص که در شکل‌گیری معماری مدرن در ایران نقش داشتند وارطان هوانسیان ، گابریل گورکان، محسن فروغی بودند و برخی از آثار معماری مدرن ایران عبارتند از ساخت ایستگاه قطار تهران، بانک ملی، مدرسه دارلفنون، کاخ شهربانی، آرامگاه فردوسی و سعدی. در دوران پهلوی دوم، دو گرایش در معماری غالب شدند: ترویج سبک مدرن و گفتگو بین سنت و مدرنسیم و رابطه‌ی سبک معماری جدید با تاریخ، هویت و معماری بومی.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 34
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 37
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 171
  • بازدید سال : 1,306
  • بازدید کلی : 4,153